Bilder Cali

Bilder vid Marin headlands med utsikt över Golden Gate. Vackraste platsen.


Den obligatoriska hiken med Bill :D

 
<3


House of Air :))




Golden gate

Phoenix Lake

Våra tjejer har vlibit så stora. 

The linas

Lake Tahoe, där vi spenderade delar av Spring Break


Hike


Elin

Golden Gate


The Linas

 


Mina nya converse i sommarfärger :)

Ottan


My girl

Lake Thaoe

 
Äntligen fick jag träffa mina Barn igen efter 6månader. 
 
My American mom <3
 
Världens bästa hamburgare på "The Counter"
 


Very attractive. 
 




Ett måste: Chocolate chip cookie dough cheesecake ;)

Tiny Tasha, hon är verkligen den minsta hunden någonsin. Jag hade glömt bort hur liten hon faktiskt är. 

Lunch at "Panera Bread"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så härligt. Vill också åka till Cali, var länge sen jag var där nu :(

2014-12-18 @ 11:37:20
URL: http://iamcharlotte.blogg.se
Postat av: emma

Fy sjutton vad allt ser härligt ut hallå. Blir avundsjuk på exakt alla bilder.

2014-12-18 @ 11:57:57
URL: http://emmasveamatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0