Wednesday

Wednesday
 

Det är den 2a, det är Oktober och dagen är Onsdag. Det är alltså exakt 9 dagar tills jag befinner mig på svensk mark. För 2 dagar sedan rundade vi av September och det var även dagen då min mamma skulle ha fyllt 58år, om hon fortfarande varit i livet, Grattis Mamma :) en riktigt gammeltant hade hon blivit ;)
Solen skiner på oss här i Cali och temperaturen snittar +25, man ska väll inte klaga men jag måste säga att lite moln och regn kommer bli uppskattat när min stackars hud har fått en 2års lång sommar. Man kan bli less på solen också, faktiskt. Jag kommer säkert njuta sådär 1 dag eller 2 i Sverige innan jag kommer sakna solen, hahaha. näääärååå. Kära Sverige, var mig nådig.
 
Stressen ligger mig i stjärten just nu. Det är mycket att göra nu när det bara återstår en vecka och två dagar, jag har massa tack-brev att skriva, mina presenter är nästan helt färdiga, och jag har några få småsaker jag vill köpa innan jag åker hem. Jag lever ur mina resväskor för tillfället och det är inte lätt vill jag påstå, jag hittar ju ingenting these days. Allt är bara en stor röra. Jag och Fanny går igenom alla au pair rutiner, och nu är Fanny introducerad för de amerikanska vägarna och min loveboat som snart är hennes :D Allt tar ju sin tid men det kommer falla på plats til slut. 
 
Igår avbokade jag mitt flyg till Maui, och fick däremed veta att jag kan boka om denna resa inom ett år och endast betala $30. Vilket i sin tur betyder att jag måste tillbaka till Hawaii inom ett år, what a bummer, nooooot!! Kanske är man gift inom ett år då ;)
 
På lördag är det avskedsmiddag som står högst på listan, jeez louise!! Släktingar kommer att komma hit och sova över min sista helg :D Jag kan inte fatta att jag bott i USA i 2år, hur fläskigt är inte det ;) tiden går fort minsann.
 
Nu måste jag återgå till mitt skrivande. 
Adjö.
 
För länge länge sedan, mitt första år och Lille E fyllde 7år :D


Fina fina Nic :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0