Ny Vecka

Ny Vekca - Nya Möjligheter
 
Det äro Måndag och det är knappt så jag kan tro att jag redan befunnit mig på Svensk mark i 2veckor och 3dagar. Jag befinner mig fortfarande i Uppsala, och helt okej effektiv har man väl varit ändå trots omständigheterna. Jag har hittills sökt till en utbildning i Uppsala men även över 8jobb, träningen har inte legat på topp då kroppen svikit och jag har förtärt penicillin i snart 5dagar. Jag har i stora drag gjort rainbow loom bracelets och rings nästan varje dag med Davids syskon och det är roooligt :)) 
Min Jet lag sitter i lite fortfarande, med feber har det inte varit allt för lätt att somna på kvällarna vilket har gjort att jag lätt legat kvar i den amerikanska tiden. Jag blir väldigt trött på dagen, somnar en skvätt och har sedan svårt att somna på kvällen. Men nu tror jag, att efter att ha svättats som en gris denna natt, att jag nått en vändpunkt. Snart är man på banan igen. Igår fick jag se min första ROMA match på tv/dator, live. Nu har ju mannen lagt till ännu ett fan på ROMA-listan så det är väll på tiden att man börjar lära sig spelarna och kikar på matcher, jajjamen. 
 
På fredag rullar vi mot Östersund, gamla Östersund där man föddes och har fått genomlida 22 smärtsamma år.... JK (Just kidding). Hahahaha, närå, så illa är det inte och det ska bli väldigt väldigt skoj att träffa familj och vänner igen. Hur länge vi stannar i Ösd får ödet utvisa, men lagomt tills man fyller halvvägs till 50 kommer vi vara tillbaka i Uppsala och sedan kommer jag rulla hem med tåget till Ösd inför juletider och allt som ska fixas. Har jag tur kanske jag lyckats få ett litet extrajobb tills dess så man inte behöver slicka asfalt hela december.
 
Denna vecka har Davids syskon lov, är inte helt säker på vilket lov detta är men höstlov kanske? om det fortfarande heter så?
Jag, David, Eva och hennes bästa vän Klara passade idag på att vara lite kreativa med min käraste leksak GoPro:en och gjorde tillsammans en film. Den är lite av ett mindfuck och kräver lite eftertanke. Den är filmad med att tjejerna i verkligheten går baklänges, se dom ta ut apelsinklyftor ur munnen och sakta men säkert bygga ihop apelsinen igen :) enjoy. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara k

Vilken häftig film!!;) vi läääääääängtar tills ni kommer hit & hälsar på!!! :))

Svar: Jag har en till med David som är riktigt nice :) ska lägga upp den också :D jaaag veeet :) snart ses vi.
Lina Karlsson

2013-10-28 @ 21:13:26
Postat av: Karro

Vi ses på fredag! :D vilken tid kommer ni? Man firar ju halloween på fredag! :D

2013-10-28 @ 23:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0