Chicago here I come.

Chicago baby,
 
Det är bokat och jag åker i Juni, det är snart :D yihhaaa. Chicago I'm coming. 
Jag stannar i 5dagar och kommer att bo några nätter hos en tjej, latina eller mexare, som jag träffade på au pair skolan i NY, vi har inte setts på 1,5år så det är väll på tiden nu. Sedan kommer nog några nätter spenderas på hostel. Det ska bli skoj, jag är taggad, äntligen ska jag få se Chicago. 
Mina resemål detta halvår ser ut som sådan nu, 2xHawaii, Chicago, LA, Las Vegas, Miami, Grand Canyon (Arizona). Sweet.
 
Mitt knä gör så jävla ont, och det har svullit och ser ut som något i stil med den fläskigaste köttbullen någonsin. 
Jag misstänker en annan skada under den bortskrapade huden, dammit. Men ge det en dag eller 2 så är man på benen igen ;)
 
Min måndag slutade bra, Angelica sms:ar mig sedan ringer hennes värdmamma och berättar att hon har 4 VIP biljetter till en Giants baseball game på lördag och undrar om vi vill ha dom? whaaaat, jeeez louise, OMG, YES!!!!
Vilken kvinna alltså, Världens bästa S, vi är lyckligt lottade. Så på lördag mina vänner, då är det VIP på Giants matchen som gäller, Check på det ;)
 
Nu ska jag läsa och sova. 
Godnatt
 
tjockisknä, haha.
 
Golden Gate Bridge
 
Shopping i Castro
 
Camilla ggb
 
SF från färjan
 
Dolores Park, efter att ha sett denna bild är jag väldigt nyfiken på vad Angelica skrattar åt :D
 
The Linas och våra tjejer, Linas sista morgon.
 
 
Min fotobok som jag gjorde till Lina "The Linas, 2012/2013 Cali Love, By Bettan. Hardcover & 26sidor ;)
 
SF
 
Bilder vid ggb blir aldrig tråkigt.
 
Dolores
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara k

Lina- du MÅSTE gå till någon läkare & kolla upp det där, ser långt ifrån bra ut, så tjura inte på & gå hemma sådär i flera dagar...väntar du förlänge kanske skadorna på insidan blir ännu värre....

2013-05-24 @ 23:15:17
Postat av: Karro

Ja du hörde din storasyster!

haha, vad sa Renée om ditt knä? :o

Svar: Reneé var lite orolig, men man har väll läkekött ;)hahahah, nu är det bra igen.
Lina Karlsson

2013-05-30 @ 14:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0