Veckoslut.

Det är söndag, det är slut på veckan och imorrn ska man tillbaka till verkligheten. 
Hela veckan har varit stressig och det har varit mer drama än behövligt. Jeeez louise, saker har gått över styr och några smällar på munnen har folk gjort sig förtjänta av, draaaama, nej tack.
Förra helgen åkte vi till Sig Flags, wihhoooo :D och det var så sjuukt roligt, bergochdalbanor så det smäller om det. Och förutom rides har dom även djur. Så vi fick se en delfinshow, en tigershow, klappa rockor, titta på hajar, pingviner, sjölejon mm. Delfinshowen var nog dagens favorit. Jag hade hört historier från tidigare besökare som påstått sig svimmat när dom klivit av bergochdal-banorna, så dagen till ära hade jag passat på att investera i ett bröst-fäste till min GoPro så att dessa ögonblick skulle fastna på film ;) men så kul skulle vi inte ha, det vart inga svarta fall för mig. Kul hade vi och snabbt gick det :D En stor skillnad från Sverige var att dessa bergochdal banor var ganska korta, man klev på och klev av. Kanske är det vettigt, man hade kanske inte klarat av att åka längre med alla dessa looper och uppochner-rides. Tyvärr fick jag inte ta med min GoPro på den bästa riden, även fast den satt väldigt hårt fastspänt på mitt bröst var det för deras säkerhet som jag inte fick åka med kameran, då dom kan bli stämda. Jag förstår helt, men blev ändå sjukt besviken. Men jag fick lite på film och den kommer finnas att kika på under detta inlägg ;)
 
Imorrn åker vår Finska kärlek Tinja Boo hem till Finland, inte kul, inte okej.
Men hon kommer få det kanon och det är mycket som väntar henne i livet, vi kommer ses snart igen och kicka igång våra nya liv på hemmaplan efter en reunion i Thailand :D yaay. Jag kommer saknar dig min Boo, tiden flög iväg alldeles för fort. 
 
Nu måste jag sova. 
Godnatt
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara k

Det går inte att kolla på videon varken här eller på fb...men kul att du äntligen har köpt cameran!!!!:)) vill se mycket bilder & videoklipp från den!!!!

2013-03-27 @ 08:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0