Lill-lördag

How Funny
 
Onsdag är här och vi är halvvägs till helg :D yaay.
I helgen är det påsk och det ska firas med en stor påskmiddag hemma hos oss, flera familjer är bjudna och vi kommer bli över 20pers. Igår och idag har barnen minimum days vilket betyder att det slutar skolan 12.45. I övrigt ser dagarna likadana ut med alla vardagliga sysslor. Jag har fått ny bil, nu känner jag mig verkligen som en mamma, när jag är ute och rullar i min minivan ;) haha. Tiden flyger förbi, Lina har ca 3v kvar som au pair och jag har 6mån. Det är dags att börja planera och spara peningan inför resemånaden då jag ska introducera Sara för mitt andra hem, Amerikat ;)
 
Jag laddade tidigare upp ett videoklipp, som tydligen inte fungerar? Vad jag kan förstå går det inte att spela upp klippet på iPhones och iPads (det fungerade inte för mig iaf), av någon konstig anledning. Klippet borde fungera på datorer åtminstone, det funkar på min. Lucky you, för att någon lämnade en kommentar om att det inte fungerar, så här kommer ett andra försök. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Hehe vad roligt att du la upp klippet på nytt. Det ända jag saknade i videon var att få höra er skrika! ;) hehe

Svar: hahaha, sant. Det gick så jävla fort dock att jag inte ens kunde andas, haha, så nåt skrik från mig vart det inte. David skrek, hahaha.
Lina Karlsson

2013-03-28 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0