One More Day.

One More Day.
 
Imorrn smäller det, sista dagen i skolan för kidsen sen är det sommarlov så det smäller om det. 
På fredag har tjejerna planerat ett "end of the year-party" för alla 6e-klassare, som vi kommer hålla på stinson beach. Så tidigt på fredagmorgon kommer bilarna packas med tonåringar och vi kommer rulla mot stranden, det kommer bli en livad resa. Imorse var jag och Angelica till Costco för att handla mat till detta brutala party. Notan slutade på över $600, oooops. Endast mat, hamburgare, korv, frukter, grönsaker, chips, kakor, dricka, vatten mm mm, you name it, vi köpte allt. Det var knappt så att det rymdes i min bil och på vägen hem var det så baktungt att jag nästan troddde däcken skulle spricka, hahaha. Sjuuukt mycket mat. 
 
Imorrn har barnen halvdag, dom går på sommarlov redan vid 12.00 och sedan är friden slut för ett par veckor. Sommaren kommer bli busy. Förhoppningsvis har kidsen lite camps inplanerade så au pair hjärtat får vila lite, prisa camps. Jag får dock en mjukstart då jag redan på måndag åker till Chicago för min första semestervecka denna sommar, wihooo. Sedan laddar jag om för Hawaii :)
 
Jag hoppas på att få mitt nya fisheye objektiv imorrn så jag kan testa det på fredag och vara all set för måndag, jag har tagt dåligt om bilder den senaste tiden, vet inte varför men kanske kan motivationen komma tillbaka när jag får mitt fisheye :D I helgen finns ännu inga planer, David kommer upp imorrn för att vara här på beach-partyt och över helgen :) Vi får se vad som händer. Dom har startat med utomhus bio på flera ställen i Marin, det hade varit mysigt. På söndag kommer delar av dagen ägnas åt packning. 
 
Videos kommer komma, och fler bilder.
 
Godnatt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0