I'm the king of the world.

"I'm the king of the world" från världens bästa film "titanic" är det första jag tänker på när jag kikar på denna bild tagen på golden gate bron. Vackraste bron mitt öga skådat, vilket verk.

Johanna är här med sin bf och igårkväll tog vi alla oss en vända till GGB för att se den fina solnedgången och ta bilder, bilder jag har en miljon av men jag kommer aldrig lessna på att ta bilder som innehåller GGB, den är ju så underbart maffig.

Idag spelade jag min första match med mwsl -marin women soccer league. Vi vann, wihoo. Och hade det inte varit för att jag är så orutinerad och blir så sjukt nervös när jag närmar mig motståndarens mål så hade jag kunnat trycka dit 2mål, jävla skit. Way too exciting, waaaay too exciting.

Imorrn kommer Dawn hit, jippie:) och på lördag är det shopping i SF som gäller, söndag blir det fängelset Alcatraz.

Snabb update, mer får ni veta senare.
Om 10 dagar sitter jag på Hawaii, skål för det. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0