Hawaii Baby

 
Hawaii
 
Aloha :)

En resa med min kärlek, till paradiset, kan det bli mycket bättre. Dooon't think so ;)
Hawaii är verkligen paradiset och vi längtar redan tillbaka. Underbara stränder, havet var så klart att mina ögon inte skådat vackrare vatten. Vädret var varmt, havet var varmt, det var så att man ville bo på stranden.
Vi åt massa god mat, bläckfisk och andra havsodjur, hittade världens bästa Froyo, simmade bland havssköldpaddor stora så stora. Vi badade med en delfin, och fick även en belly ride, där man tar tag i delfinens fenor och åker/rider på delfinens mage när den simmar :)) hur häftigt som helst. Delfiner är verkligen vackra djur. Vi badade i Havet, solade, snorklade, hikade i djungeln mm. Mer om Hawaii kommer senare, här kommer lite försmaksbilder från paradiset på jorden, enjoy:
 
Mahalo :) Hang loose.
 
Wailuki var platsen där vi bodde i Maui.
 
 
Vi tog en promenad till närmsta market, 45min-1h :) handlade mat och frukost för resten av veckan, sedan tog vi en taxi hem :)
 
<3
 
Aloha (har flera olika betydelser men används väll för det mesta som Hej/Hej då)
 
En hike i djungeln där våra ben föll offer för djungelmyggen
 
Beach day, awesome day <3
 
love <3
 
"I väntan på bussen..."
 
 
 Snorkel
 
 
Solnedgång på stranden
 
<3
 
 
 
 
Paradiset
 
En av många underbara stränder
 
 
Äntligen fick jag se ett bananträd i det vilda, ren Hawaii-känsla.
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0