Dan före dopparedan

JAJJAMEN
 

12h mina vänner, om 9h sitter jag och min kärlek på flyget med destination HAWAIII!!!
Wihoooo!! Jag är taggad så det bara smäller om det. När vi efter ca 6h flygande, landar i Honolulu har vi 1h layover sedan flyger vi direkt till Maui där vi stannar tills på torsdag. Sedan flyger vi tillbaka till Honolulu för att spendera våra sista dagar på Waikiki Beach. Och och och och och då vi kommer tillbaka till Honolulu ska vi på fredagen bada med delfiner, meeeen!! kan livet bli mycket bättre än så, I'm in heaven. Skål för det!
 
De senaste 2 veckorna har bara flugit förbi. Jag kom hem från Chicago fredagkväll för 2v sedan och på söndagen kom Jojo min Cali love och hennes pojkvän David hit på besök. Kärlek.
Dom stannade i 2v och vi hann med mycket skoj. Massa pooltime vart det då vädret snittade 35-40grader. Det var så att man höll på att smälla av. Vi käkade middagar på "Cheesecake", froyo på "Swirl", det vart shopping, bio, och den obligatoriska visiten till Golden Gate Overlook, världens vackraste utsikt över världens vackraste bro. Vi var till den årliga "Marin County Fair" där vi brände peningan så det small om det i hopp om att vinna en unicorn från "dispicable me2", men det gjorde vi inte. Vi spenderade hela förra helgen i SF. I tisdags flyttade min David hit till mig i Ross <3 Han ska bo här med oss sommaren ut och vi ska tillsammans ta kidsen till roliga aktiviteter, wawawiwa, looove. I torsdags var det 4th of July, USA:s nationaldag och det firades med parad, BBQ och sedan fyrverkerier på kvällen. Här i Amerikat här fyrverkerier en big of a deal då man endast får göra det på 4th of July och Nyår. Privatpersoner får dock inte avfyra fyrvekerier såvitt man inte vill ha besök av polisen, fyrverkeripjäser går inte att köpa. Avfyras görs dom av "special people". Vi kikade på fyrverkerierna från Angelica's värdmammas mamma som bor i ett riktigt Beverly Hills mansion uppe på berg där man har utsikt över Golden Gate Bron, San Francisco, ja i princip allt som är godis för dina ögon. Det är ju rena drömmen att få sitta där och äta frukost. 
 
Idag har hela dagen spenderats åt att förbereda för Hawaii. Vi har shoppat det sista, packat väskor, Skrivit ut alla nödvändiga papper, lagt över filmer på iPaden, laddat alla kameror, GoPro kameran är given och vi kommer ha mycket skoj med denna kamera i Hawaii. Angelica min klippa kommer att hämta oss imorrn vid 6.30am sedan tar vi bussen till SFO. Shit i min pitt, nu är det nära. 
 
För några månader sedan requestade (ansökte) jag biljetter till en Jay Leno show/inspelning i LA. Förra veckan kom mailet, GRATTIS du har fått biljetter. wihoo, how awesome. Så i Augusti bär det av, en heldag i LA, nu återstår bara att boka en tur och retur till LA.
 
Ha det gött folket, nästa uppdatering kommer från paradiset, Hawaii ;)
Godnatt 
 
My Love
 
My boooy <3
 
Jojo, Angelica och jag :D
 
Happy 4th
 
En av alla bilar i paraden
 
Stekarna i vår bil, Mustangen ;)
 
US and A
 
My Giiirls :)
 
<3
 
I love my hostkids <3
 
:)
 
Angelica :)
 
 Jojo's David :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0