Ondag

Onsdag
 
Det är Onsdag, det är den 14:e och det är Augusti.
Idag har varit en bra dag, solen har varit stekhet, en pool-dag idag hade inte varit helt fel.
Dawn kom hit igårkväll och stannade över natten så jag fick lite kramkalas och tid med henne imorse, innan hon var tvungen att ge sig ut på vägarna igen. Idag fick jag även säga mitt första "Hej då" och det var inte kul. Det var till Grandpa Bob som lämnade oss och följde med Dawn ner till Saratoga innan han på fredag tar flyget tillbaka till Arizona. Han är den första som jag antagligen inte kommer träffa igen innan jag åker hem :'( omg.
Vilken go man, men jag har hans email så jag kommer fortsätta hålla kontakten med Granpa även då jag befinner mig i Sverige. Har man inte en grandma eller grandpa får man helt enkelt hitta sig nya, som i "kan du vissla Johanna" ;) Efter att alla hade lämnat huset var jag ensam med barnen, en playdate lyckades man fixa ihop för pojken, så han droppades av hos en kompis. N var hemma och läste medan jag passade på att organisera lego och lite annat. Vid 3.30pm plockade mamma upp N och dom åkte ut för en shoppingtur, vilket gav mig tid helt för mig själv i huset, sweeet :) Istället för att jag skulle hämta hem min pöjk vid 4pm så fick han ha en lateover och middag hos sin kompis. Nice, detta gav mig ytterligare 2h på egen hand. Det gäller att ta vara på sin tid så jag passade på att åka till Phoenix Lake för ett löppass innan det var dags att plocka upp lille mannen.
 
jag räknade alla mina resor jag gjort de senaste 22månaderna och listade ut att jag flygit åtminstone 26ggr under den tid jag varit i USA, hur cray cray är inte det, och mer kommer det bli :) jag tar det som ett tecken på att jag tagit vara på min tid här i USA och faktiskt vidgat mina vyer med massa äventyr :) 
 
Imorrn väntar mer jobb, både dag och kväll, på fredag likaså, förhoppningsvis får jag helgen ledig.
Min värdmamma och N var till New York för några veckor sedan, när dom kom hem hade dom köpt med sig presenter, och det var inte vilka presenter som helst. Jeez louise, jag fick en väska, en sjukt snygg väska som ser ut som den perfekta parta-väskan :) Men denna väska är inte vilken väska som helst, den är gjord av äkta pytonorm och priset på en sådan ligger på $1000, ihhhh, (7000kr). Alltså inte en parta-väska, denna väska ska jag använda när jag ska gå på The Grammys eller på någon av alla kändisfester man blir bjuden till ;) Jag älskar min nya snakey.
Jag vet hur mkt min familj uppskattar allt jag gör, och jag älskar dom verkligen hur mkt som helst. Sådana saker får en att förstå lite extra att dom uppskattar mig :) Kärlek.
 
Jag ska försöka jobba på lite filmer som förhoppningsvis dyker upp snart :)
 
Trevlig Helg. 
xoxo
 
Nya pytonväskan :)
 
 
Min sista bild med Granpa Bob, jag kommer sakna denna man.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Shiit vilken häftig väska du har fått! :D Jag ser fram emot att få känna på den! ;)

Svar: jajjamen, den är sjukt mjuk ;) men det är väldigt exklusivt att få klämma på den kan jag säga ;) hahaha
Lina Karlsson

2013-08-15 @ 22:15:59
Postat av: Jojo

Fy fasen vad snygg den är!! :))

Svar: :) I love it.
Lina Karlsson

2013-08-16 @ 12:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0