Harlem Shake

Harlem Shake
 

En vacker sommarkväll i July, närmare bestämt 4:e july, 4th Of July, Amerikanska nationaldagen.
Jojo och hennes David var på besök från Sverige, min kärlek var på plats, vi hade plöjt av en 4th Of July parad på morgonen i stekhetta, haft en bbq med sjuuukt goda hamburgare toppade med pepper jack cheese, hemma hos the Herbst's, när barnen vill göra en film. Det slutar med att vi, au pairer, pojkvänner och barn skapar en Harlem Shake, omg, så himla skoj. Jag skrattar varje gång jag bara tänker på det. Lillkillen i blond peruk är min lille E, haha, endast fantasin sätter gränser ;) LOVE.
 
Enjoy!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sara k

Hahahahaha, vad himla roligt!!!!!!:)

Svar: Ett himla kul minne :D
Lina Karlsson

2013-08-16 @ 08:23:33
Postat av: Sofia

Hahaha vad himla roligt! :D

2013-08-16 @ 08:46:22
Postat av: Karro

Hahaha vad sa alla föräldrar när dom såg den? :')

Svar: Det var Renee som filmade och några föräldrar stod i samma rum och tittade på :) haha. Dom tyckte det var roligt :D
Lina Karlsson

2013-08-16 @ 09:59:51
Postat av: Jojo

Fan vi är ju bäst baby!!

Svar: jajjamen :D
Lina Karlsson

2013-08-16 @ 12:25:49
Postat av: Helene

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA det där var sjukt kul!! Stölliga ni är :D

Svar: Barnen är påhittiga :D haha
Lina Karlsson

2013-08-16 @ 13:24:02
URL: http://helene10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0