Snart springbreak

1dag kvar, sen går vi på springbreak, jajjamen.
Jag jobbar imorrnbitti för att hjälpa mina värdpäron att packa barnens väskor för på söndagsmorgonen bär det av till Hawaii, och jag är inte allt avis eller bitter över att få stanna hemma med hunden, noot.

I mina ögon är Hawaii paradiset, men snart så kommer jag också få boka min resa, den saken är säker. Och det är inte alls illa att ha ett helt hus, en hund och 4bilar helt för mig själv i en vecka.

Förra helgen var det påskmiddag och den vart väldigt lyckad. 7familjer totalt, vilket gav 16kids, 14 föräldrar och 4young adults (där räknas jag fortfarande in;) massa mat, godis och tårta fyllde får dag och våra kroppar upp till strupen. Jag hade under fredagen innan förberett en massa ägg. Små plastägg som går att öppna, dessa fyllde jag med godis. Ca 130st vart det. På söndagen spreds dessa ut in the backyard, och barnen hade en easter egg hunt, där dom sprang för att leta ägg och samla så många som möjligt =massa godis.

Veckan rullade på, massa läxor och E har nu börjat spela fotboll i ett mer seriöst lag, man blir ju så stolt;) nu kan man klassa sig som fotbolls-morsa, som skjutsar halva fotbollslaget till träning i sin minivan;) jajjamen.

Imorrnkväll anländer den au pair som ska ersätta Min Rutis. Angelica heter hon och kommer från Gotland:) jag hoppas på stark dialekt:) haha. Det ska bli skoj och spännande även om jag vill cry my heart out över att Lina ska åka. Det blir väll som Lina sa -du kommer vara kvar här men mentalt är du hos mig. Så framöver om jag är mentalt borta så vet ni vart jag är;))

Nästa vecka måste den amerikanska skatten betalas, skiten, vilka onödiga peningan, men det är bättre att köra på det säkra före det osäkra. Jag har fått ett nytt californian körkort nu och ser lika fördjävlig ut som på det förra, weell thanks.
Jag måste även signa upp för nya classes på college of marin sen kan jag slappna av.

Nu ska jag sova.
Jag vet inte varför min iPhone inte lyckats lägga ut bilder, ska göra ett nytt försök snart.
Godnatt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0