B r a. D a g. N o o o t.

B r a. D a g. N o o o t.

Denna dag började helt okej, jag vaknade runt 9, kände mig helt död, klev upp, klädde på mig, drog på gymmet.

I mitten av allt tränande började jag få dessa gamla goda kisskänningar. Jag åkte hem och som gammal veteran inom området, tog det inte lång tid innan jag kunde konstatera att jag åkt på urinvägsinfektion, yaaaay.

Så min dag har varvats med att dricka vatten, springa på toa, dricka vatten, dricka juice, springa på toa....somna på toa, dricka mer vatten, nästan spy pga att jag druckit så mkt vatten, ta Ipren, dricka mer vatten. Fin dag, fin dag. Som tur var hade jag med antibiotika från Sverige, aningen gammal men vad gör man, jo man tar dessa ändå. Har känt mig lite borta idag, minnet har svikit, men såhär på kvällen så mår jag helt okej, förhoppningsvis ska jag kunna få lite sömn, och inte kissa på mig.

Som tur är har jag så fina människor runtom som kan hjälps till, Lina tog min pojk efter skolan och fixade alla läxor med honom, vilken klippa. Vad skulle jag göra utan dig? Idag skulle jag kissat i byxan;) haha.

3 dagar tills Karro kommer, wihoo.
Nu är det nära.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ska finnas receptfria tabletter på Cvs å liknande emot urinvägsinfektion. Det botar det inte, men lindrar/tar bort symptomen för stunden :) funka fint på min kompis! :)

2012-10-26 @ 16:07:24
Postat av: Lina k

Tackar:) Renee köpte ngt till mig från cvs, kan nog varit dom, vinröda:) haha. har haft en fin cocktail av tabletter idag, hoppas det släpper.

2012-10-27 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0