5 dagar

5 Dagar Kvar.
 
Endast 5 dagar kvar tills jag rullar min loveboat mot SFO för att hämta Karro, wihooo, jag är såå taggad.
Veckorna går fort och nu har hösen/vintern kommit till Ross. Vädret svänger i temperatur, ena dagen kan det vara 28grader varmt medan det nästa dag ösregnar och blåser så hårt att man tror taket ska flyga bort. Men man ska inte klaga, vi har haft så mkt sol att moln och regn uppskattas. Dessutom är den Kaliforniska vintern som en bra svensk sommar. Är det molnigt utan regn och blåst i Ösd, då är det en riktigt fin sommardag, då får man vara glad, för sådana dagar kan man räkna på 2 händer under hela sommaren, hahaha.
 
Denna helg har varit fylld med massa skratt och kärlek, fy vad mycket kärlek vi haft här i Marin. 
Vi hade sleepover hos Tinja, jag fick träffa och krama på Dawn, vi kikade fotboll och jag fick träffa kärleken i Linas liv -Björn, och ge honom en kram. Dom är ju såååå fina tillsammans, jag har aldrig i hela mitt liv känt sån stark kärlek mellan två människor som jag gjorde denna helg. Det var som på film och shit jag ville bara grina av synen då Lina var tvungen att lämna Björn, Boo Boo vilken fin kille. Vilket fint par. Lina har haft sleepovers hos mig och jag fick bjuda henne och Tinja på Spagetti och köttfärssås med grädde ;) 
Jag har fått spendera massa tid med den finaste, finaste killen. Killen som är den snällaste och mysigaste.
Killen som nu är min kille <3 Vem kunde tro att jag skulle träffa någon i USA. "Det börjar värka kärlek banne mig".....haha :D
 
Mina värdföräldrar bestämde sig för att överaska barnen på söndagmorgon med att åka till Disneyland. Inte illa. Så jag har haft måndag och tisdag off, och varit hemma med hunden. Jag ahr dock haft projekt i barnens rum att pyssla med, samtidigt som jag fixat tvätt, bakat svensk marängtårta med Jasmine till hennes värdmammas födelsedag, varit på gymmet, handlat mat och sovit ;) . Idag kom dom tillbaka och det skönt med liv i huset igen. 
 
På fredag är planen att vi ska på en riktig Rodeo, där galna människor sätter sig på ryggen till en stor jäkla tjur, eller häst. Det kommer verkligen bli spännande.
På lördag är det Halloween och jag måste hitta mig en till outfit, kanske kör man på samma som förra året?
På söndag kommer Karro :D och beroende på hur trött/pigg hon är får vi se vad planerna blir :D
 
Godnatt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0