What's The next big thing?;) 10/5-12

Hallååå :)

Det äro torsdag, och faan vad dålig jag är på att uppdatera, en smäll rakt på munnen är vad jag förtjänar. Haha.

Tiden bara flyger förbi. Kommer ihåg när jag kom hit och jag träffade Johanna som då hade vart här i 5mån. Shit vad länge tänkte jag. Idag exakt har jag vart här i 7månader och imorse blödde mitt hjärta när jag skjutsade Johanna och hennes syster Lisa till Oakland flygplats, hennes au pair-år är över och hon är nu ute på sin resemånad. Det är ju helt sjukt. 7mån har vi känt varandra, men det känns som år. Vi har träffats i stort sett varje dag utanför skolan, och spenderat många många helger tillsammans. Gjort många fina resor, Santa Cruz, Las Vegas mm. Blivit alldeles för fulla tillsammans och skedat i Johannas säng, ja vi har många fina minnen att skratta åt. Hahahaha.
Fina Johanna, jag kommer sakna henne så mkt, men hon är redo för att åka hem och jag önskar henne allt gott och hoppas hon får det helt underbart på hemmaplan:) och vi kommer ses snart, I know it.

I helgen väntar nya äventyr, på lördag spelar jag dubbelt upp med fotboll, 2 matcher med 2olika lag:) sedan bär det åter igen av mot Santa Cruz för på söndag ska jag köra skydiving. Just nu känns det bra men jag vet att när jag väl ska till att hoppa kommer jag ångra mig men säga -just do it, push me off;) ingen återvändo:) sedan får man hålla andan och hoppas på överlevnad. Hahah. Vilken jäkla kick det kommer bli, jag är sjukt peppad. Carlien ska följa med mig och jag sa till R att Carlien skulle följa med och skrapa upp mig från marken:) hahaha, hon tyckte inte skämtet var lika roligt och sa - Don't say that!!! Stackarn, min humor är lite väl rå ibland, eller alltid;) I can't help it.

Imorgon är det tgif- Thank god it's friday. Jag har uppkörning, wihooo, nerver nerver. Jag klarade uppskrivningen i måndags så förhoppningsvis har man ett califonian körkort imorrnkväll;) wawawiwa och skål för det.

Denna vecka har vart stekhet och vi har spenderat massa tid vid poolen:) lite färg har man minsann fått:)

Funny stories, i veckan när jag körde bil med nervevad ruta hör jag någon skrika, jag tittar till vänster och ser en tjej sticka ut huvudet från sin bil, jag hade min klassiska inbakade fläta i luggen. Hon skriker -I like Your hair. En av anledningarna till att jag älskar USA, folk är så sjukt spontana.

Dagen efter går jag in på ett matställe för att beställa burritos, en tant (60+) kommer upp till mig och säger att jag har fint hår och undrar om jag slingar eller bleker håret, haha. Samt vart jag gjort det :) amerikaner är inte blyga and i like it:)

Nu ska jag läsa det hunger Games, jag har halkat efter lite på slutet. Hade gött mina vänner. Kärlek åt er alla. Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0