Peppad

Goddag-Godnatt

Jag borde sova? Klockan är slagen 01.08, det är natten till onsdag och jag behöver all sömn jag kan få men det går inte, jag är alldeles för peppad.
Jag är trött men hjärnan hår på högvarv för på fredag åker vi till Vegas. Vet inte varför jag är så hypad, har varit där förut men känner bara att denna resa kommer bli så sjukt rolig.

Idag började jag jobba vid 12.45, barnen hade minimum Day vilket betyder att dom slutar tidigare pga lärarmöte. Pöjken hade playdate med en vän och jag en playdate med honoms au pair, Johanna :) man måste ju älska au pair playdates.

Ikväll träffades jag, carlien och fredde för att trsta de godaste hamburgarna i Marin, och ja dom var goda men extraordinärt vette fasen, tycker alla hamburgare smakar samma sak. Senare åkte vi vidare till Carlien för att kika på film. vi behöver aldrig mer gå på bio, för hennes värdfamilj har ett eget biorum med bioduk och soffor, niiice:) hennes hus är inte att leka med, man går fasen vilse där inne. Det är inte ett hus, det är ett mansion. Det var en bra kväll, nu måste sova och hämta krafter, haha. Imorgon är det pilates och ännu en minimum Day. Godnatt gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0