Imorrn, TGIF

TGIF 28 juni. TGIF imorrn, och även fast jag ska jobba hela långa helgen så känns det alltid lite extra skönt med lördag, på något vis är allt lite roligare, och alla är lite gladare. Denna vecka har faktiskt varit väldigt rolig, barnen har haft playdates, E fick en ny basketkorg så vi har spelat basket och självklart har man ju kirrat in lite 21 där ;) Jag har skjutsat och jag har hämtat och det har vart full rulle från 9-7. Det finns inte ens tid till att åka och handla mat, kylen skriker av tomhet. Denna vecka har jag även börjat jobba på ett litet projekt som känns himla skoj, jag är peppad och vill gärna berätta men måste tyvärr knipa igen mitt kakhål för denna gång. Jag håller på att skapa något, och jag vill inte att folk ska veta förren det är helt klart :) så den kan ni suga på. haha. Här flödar kreativiteten minsann. Igår hade Fred sin avskedsmiddag, på Cheesecake Factory såklart, det är där allt startar så det är där vi måste avsluta ;) på lördag kommer hans päron och nästa vecka åker dom ut på trip i ca 3v innan det bär av hem till Danmark. Ahhh, det värsta med au pairlivet ska man ännu en gång få genomlida, att goda kompisar åker hem, jag undrar hur många ggr man ska behöva gå igenom detta. Vi avslutade kvällen med bio "that´s my boy", hahahaha, jag dööööör vilken rolig film. Denna film måste ni se, Adam Sandler och killen från "Hot Rod", samma kille som sjunger i "I'm on a boat", och "I just had sex". Se den och dö av skratt. :D hahahaha. Nu ska jag projekta lite i väntan på att Sara kanske loggar in på skype :D Sen måste jag sova. Adios Amigos. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0