Amsterdam

Amsterdam 11/6 -12

God morgon Sverige,
Klockan är 05.00 en måndagsmorgon och jag sitter på flygplatsen i Amsterdam. Här har jag spenderat ca 8h och har fortfarande 4 to go. Vilken pärs. Ögonen blöder och alla sovvänliga stolar är upptagna. Jag har sovit av och till i en oskön fåtölj, och varje gång jag vaknar känns det som att huvudet ska trilla av pga att jag suttit så konstigt. Det är kallt och jag fryser, batteriet på iphonen håller på att ta slut och ipaden likaså. Alla pratar dutch och jag fattar ingenting, men jag tror iaf att jag hittat vart jag ska gå för att komma till min gate. Det går inte bra för lina-land just nu.

Jag har plöjt igenom 4 avsnitt av OTH, jag har skrattat och gråtit samtidigt som man måste kolla lite över axeln sådär för att försäkra sig om att ingen ser. Haha. måste den serien vara så himla bra, nu har jag bara 2avsnitt kvar att titta på.

Maten har inte varit lyxig, fick en ostmacka på flyget, oväntat, holländsk folk älskar ost. Sedan har det blivit någon "bar" som jag köpte med från USA, men aptiten är inte på topp även om magen skriker.

Nu ska jag gå igenom passkontrollen och leta rätt på min gate så jag kan sätta mig där i lugn och ro och sova.
Kanske kika på en film, min plan är att jag ska sova så mkt som möjligt på flyget till SF eftersom resan är på 11h och det skulle vara perfekt om jag kunde vara någorlunda utvilad (så gott som det går) när jag kommer fram eftersom klockan kommer vara runt 12 på dagen.

Ha en trevlig måndag.
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0