Jobb jobb och mera jobb

Jobb, jobb och mera jobb. Hej folket, Nu börjar det brinna i knutarna, snart går jag på knäna, okay just kidding, det är inte så illa. Men jag är trött, på 2månader har jag haft 2,5 helgs ledighet, och även hur mycket jag än tycker om familjen så behöver man leva sitt liv på sidan av arbetet. Det har vart mycket den senaste tiden och i augusti kommer det bli fullt upp. Min värdmamma åker till NY, Dawn gifter sig och förhoppningsvis kan jag och Lina åka till Seattle över en helg för att hälsa på hennes syster. Jag vill verkligen se mer av USA. I slutet på augusti börjar skolan igen och jag kan återgå till det normala. Denna sommar har jag skypat med min familj 2ggr, insane. Det har helt enkelt inte funnits tid, och de gånger jag haft lite fritid har jag tränat eller umgåtts med vänner för att få ett avbrott i min vardag. Imorgon ska jag följa med Lina på hennes au pair-möte, hon är inte i samma organisation som mig och imorrn ska dom paddla kajak, och hon frågade om jag ville följa med:) yay, det ska bli spännande. Idag har jag vart hemma med pojken mest hela dagen, han hade en playdate så jag försökte komma upp med massa olika idéer. Vi spelade UNO, lyssnade på musik och dansade, spelade domino, kikade youtube-videor, ritade och körde radiostyrd bil. Fullt ös ända till klockan 17. Sedan åkte jag ner till skolan för att träffa Carlien och Lina för en promenad till Bon Air och Mollie Stone's. Där köpte vi och åt sallad och sedan gick vi hem, tog oss ca 2,5h :) tillbaka vid skolan hoppade vi in i Carliens mega racer som tog oss till "u top it" som är ett frozen yogurt ställe:) dödligt gott. Farligt farligt. Carlien var trött så det slutade med att jag och Lina åkte till hennes hus där vi hade intressanta diskussioner med deras holländska "house sitter", en tjej som passar huset nu de sista dagarna innan familjen kommer hem från Europa. Det var mycket trevligt men vid 23tiden var det dags att rulla hem mot sängen. På söndag återstår att se vad som händer, jag behöver köpa en klänning och skor inför bröllopet, börjat bli måttligt stressad. Men det löser sig, annars får jag väll dyka upp iklädd människans största organ -huden =naket. Höhö. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0