San Diego och nyår i bilder.

San Diego och nyår i bilder.




Bilen vi hyrde ;)

En bänk gjord av gamla sector 9 longboards, en dyr bänk ;)

Vi tog en Sväng till Ocean Beach och hostlet där jag och Erica bodde för 2år sedan.


Ocean Beach






Väggmålningar

Shopping på ett outletmall



Jag & Sofia :) 

Det visade sig att denna tjej har vart i Börtnan och känner familjen Panhed, om någon vet hennes namn eller facebook så skulle jag gärna vilja ha den infon, det vart alldeles för många namn under denna kväll, och jag kommer inte ihåg...något!



Cougar Sofia ;)

Kommentarer
Postat av: mammamia

Vilka upplevelser du får under den här tiden. INGE avundsjuk alls!

2012-01-21 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0