Julfirande hos mormorn.

På måndagen åkte vi till min värdmammas mamma där vi fortsatte julfirandet. Denna gång fick vi dock julskinka till middag, en sötare version med smak av honung. haha. De flesta från min värdmammas sida kom, systrar och bror med barn, dock saknades moffa. När man varken har mamma, mormor eller morfar så får man hitta nya. Min värdmamma kallar mig dotter och henner syster är enligt henne min mamma nr 2, jag har även fått en extra moffa och lite av en momma. Amerikaner är bra kärleksfulla :)


Amerikansk äppelpaj till efterrätt


Moster Dawn
Eftersom det skulle delas ut julklappar och det inte fanns någon stor julgran så ställde min värdmammas bror upp som levande julgran.

Många skratt


Hemma hos mormorn

Hittade en platt katt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0