Birthday

HAPPY BIRTHDAY


Klockan har slagit 01.15 vilket betyder att det är fredag den 17 februari, det är Ethan's födelsedag, Happy Birthday Ethan :) Ute i tvrummet ligger hans paket på bordet, ballongerna flyger i en klan på sidan av en helt nu cykel. Jag vet någon som kommer vara den gladaste pojken i USA imorgon. Han har pratat om sin födelsedag ända sedan julen var över och har haft 100 kontroll på dagarna och nedräkningen :) Jag minns själv när jag var i den åldern, man kunde knappt somna dagen innan sin födelsedag för man var så himla peppad och nyfiken. E har även sin födelsedagsfest imorgon, där ca 20 pojkar efter skolan ska delas in i bilar för att sedan åka till Petaluma och ett "indoor adventure center" där det finns linbanor, klätterväggar mm. Jag är peppad ;) haha.
Det har varit mycket de senaste dagarna och det kommer inte lugna ned sig fören på söndag då familjen åker till Mexico. Mina värdföräldrar har varit på resande fot, jag har jobbat i stort sett hela dagarna hela veckan, men jag klagar inte, det har varit roligt med full rulle :)

Äntligen är min present till E färdig, den är inslagen och redo att öppnas :) kortet är handmade och förhoppningsvis gillar han vad jag köpt. I mina 2paket gömmer sig 3 skylanders, och för er som inte vet vad det är kommer här en kort förklaring, det är leksaker men även en del av ett tv-spel, för alla som känner till "Spyro" så har det nu kommit ett nytt tv-spel som heter "Skylanders spyros adventure". Med detta tv-spel kommer en "portal", man placerar dessa leksaker på portalen och på något magist vis åker de in i tv-spelet? jag vet, jag kunde knappt tro det själv men det stämmer, jag har bevittnat det med egna ögon :) haha. Så jag har alltså inte bara köpt E 3 coola leksaker, det är även 3 karaktärer till tv-splet som han även kommer att få imorgon. Det ska bli skoj att få spela med honom, jag gillar tv-spel, speciellt de spel där man kan spela mer än 1player.
Nu ska jag sova, imorgon väntar en rolig men lång dag, better get my beauty sleep :)
Tack för alla kommentarer :D jag blir lika glad varje gång, så sluta inte ;)

Godnatt
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0