B-Day

B-Day 17/2-12


Idag är det E's födelsedag, hela 7år och det är nästan så att man kan se honom växa för varje dag. Morgonen startade vid 07.00 då E fick öppna sin presenter, och han blev superglad, ny cykel, skylanders, egendesignade converse-skor, och skylander-spelet till wii. Sedan var det dags för skolan där han bjöd på chocolatechip cookies som jag bakade igårkväll. När skolan slutade vid 14.30 hade vi 3bilar parkerade utanför, vi hade organiserat innan vilka pojkar som skulle sitta i vilka bilar. Jag och johanna åkte i hennes bil tillsammans med 5st 6-7åriga pojkar, det var livat kan jag säga. Vi spelade musik, dansade och hade i smyg en liten tävling med min värdmamma om vem som kunde komma til plats först, vi gjorde ständiga omkörningar av varandra och varje gång dansade vi och flinade lite retsamt, hahaha. Medan pojkarna skrek och ville att vi skulle köra snabbare, men det gjorde vi inte, vi vill inte bryta några regler och vi vill absolut inte hamna i en olycka. Väll framme var det svårt att hålla ihop alla grabbarna, dom som himla peppade och glada att dom inte riktigt kunde hålla sig i skinnet. Men väl inne i byggnaden kunde dom springa av sig och åka linbanor tills hungern sa stop. Då var det dags för pizza och tårta i partyrummet. Att ha kalas med 15pojkar var spännande och det var inte helt vänligt mot hörseln, men det var roligt och det är sådant man får ta, det var ju inte helt oväntat. E var glad och det är det som är huvudsaken. När klockan närmade sig 17.30 packade vi bilarna med trötta grabbar som inte alls var lika högljudda på hemvägen, vi var nog alla trötta, dock på olika vis, haha. Hemma vid postkontoret väntade alla föräldrar för att plocka upp sina barn. Väl påväg till huset får vi ta ett stop hos Johanna, hon glömde sin tvätt i vår bil men framförallt för att E var i behov av akut nr 2 toabesök. Han lämna en fin födelsedagspresent i badrummet och städerskan fick senare börja arbeta då det var stop i toan, haha. Hemma öppnade E alla sina presenter från kompisarna och senare spelade vi wii tills sängen kallade. Här kommer 2 videor, den första är från imorse när E öppnade ett av mina 2 paket, han blev glad och gav mig en kram för varje skylander =3st. 3 kramar som höll på att knäcka min nacke, jag tar det som ett positivt tecken, han är ju för söt.

Tårtan kommer in och pojkarna sjunger "Happy Birthday" :D


Kommentarer
Postat av: Sara k

Åhhh vad roligt att du lagt upp filmer!!! Det är kul att se att e blir sååå glad över sina presenter!! Man blir glad av att läsa & se hur omtyckt du är av familjen! Kramar!

2012-02-20 @ 23:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0