Lite random mobilbilder

Jag och Carlien tog även en vända till Muir Woods, som är ett måste pm man åker till SF, dessa megastora träd är helt insane.

Min värdpappa fyllde år, och nej det är ingen riktig födelsedag utan en stor tårta, så jag spenderade nästan över 3h på min lediga lördag till att laga denna fina skapelse;) haha. Hans födelsedag var på söndagen men dom hade massa folk som kom över för att fira på lördagen:) jag smakade aldrig tårtan, då jag istället åkte till Johanna för att äta svensk taco med The au pair crew:) men enligt ryktet var tårtan god så där fick man lite extrapoints av familjevänner, haha. Hela mitt hjärta fanns i denna tårta, blod svett och tårar, men det uppskattades så det var värt varje sekund.

En ny au pair har anlänt från Sverige, det är Lina nr2 (eftersom jag är 1) Hahaha. Hon ska ta över efter Johanna och verkar väldigt trevlig:)

I onsdags var det supervarmt, vilket lockade ut ödlorna på baksidan, man skulle kunna tro att det var något typ av ödlemöte på g, dom var större än normalt och många.

För den som vill se fler bilder, kika min instagram (linavk) eller facebook;) ska posta lite färsk här när kag tagit några:)

Over and out.
Xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara k

Eftersom man är en Karlsson så är man ju en tårtälskare & den där tårtan såg GRYYYYMT god ut!!!!:) kul att se E med den svenska fotbollsdressen på sig!!! Kram!!

2012-04-27 @ 11:41:33
Postat av: Lina

Svensk marsansås, bananer, egenvispad grädde, blåbär, jordgubbar och hallon, rena guldgruvan:) vi Karlsson vi kan vi;) haha. Förutom den gången du lurade mig att äta upp den sista biten så fort att jag knappt hann känna smaken, haha.

2012-04-28 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0