Easter Monday

Easter Monday


Hej folket, idag körde vi upp till Novato helt i onödan då det visade sig att alla kurser var inställda denna vecka pga påsk, hade vi gnuggat våra hjärnor lite mer hade vi kanske kunnat ana detta, ganska självklart. Vi tog istället en promenad, jag slösade bort 2,5h på att sova mitt på dagen, (men jäklar vad skönt det var). En havregrynsgröt senare var jag på g för att spela fotbollsmatch. Jag började på försvarslinjen men arbetade mig uppåt och landade till sist på anfall, haha, nu jagar man mål, haha. Sista minuten gör motståndarlaget mål och domaren blåser slut på matchen. Jäkla skit, man blir ju frustrerad, vissa spelare sparkar ju bort bollen så fort den kommer i närheten. Planen var dock bättre och det är alltid rolgit att få spela så man ska väll inte klaga.

Sådana dagar som börjar långsamt spenderas bäst på amazon.com. Idag beställde jag ett nytt objktiv, en ipad-sleeve till min guldklimp och lite annat smått och gott som man kan fynda. Att bränna peningan är ett fint sätt att fördriva tid. Idag såg jag även att en myrinvasion har tagit sin början i köket, vad gör man? stampar på snuskprickarna? Fred sa att cinnamon ska skrämma iväg dom men jag kan ju inte sprida sånt överallt då golvet är fullt av sprickor och vi har ingen dammsugare. Myrorna har hittat en matgömma i Tashas matskål, usch. Dom var överallt, och jag har antagligen klivit på dom i dagar. Om detta fortsätter imorgon även fast matskålen nu är borta får jag helt enkelt ringa R och fråga efter råd, innan myrorna når hennes nya kaffemaskin. Tar dom sig till det svenska godiset, då jäklar....

På torsdag åker jag till Santa Cruz, wawawiwa. Kanske ska det bli tredje gången gillt med min skydiving.
R sa åt mig att sms:a efter hoppet, inte före. Men eftersom jävlas är den fina kärleken så kan det nog passa fint med ett sms som säger -Om 5 min hoppar jag, may the odds be ever in my favor :) haha.

Fick höra förra veckan att Sångerskan Taylor Swift landat i Las Vegas dagen vi lämnade,,kuuul.
Men den som väntar på något gott......Sara...... :) hahahaha.
Nu är man på jakt efter lammkött ;)

Nu ska jag läsa The second book of the Hunger Games, vilket för övrigt är ett boktips till alla som vill läsa spännande och bra böcker.
Godnatt och Sweet Dreams
Gameday :)
Såhär hårt har jag slitit de senaste dagarna. 
Sonoma
Carlien vid traktorn som tog oss på tour runtom vingårdarna
Carlien
Mina favoritträd

Vi på gungorna som enligt Carlien tydligen är med i the bachelor, som för övrigt bor i Sonoma.
Cool bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0