Tisdag

Tisdag
 
En helt vanlig tisdag, kanske den mest klassiska svenska tisdagen ever i historien av svenska tisdagar.
Jag vaknade till "kiss-känningar", ja det är så det kallas i min värld där urinvägsinfektioner är lika vanligt som fredagsmys....nästan...det är vardag helt enkelt och i dagsläget har jag en lista på huskurer, som måste genomföras asap om jag får "kiss-känningar" ;) hahahaha, omg så skrattretande.
Efter att jag vaknat av en dröm där jag drömmer att jag har urinvägsinfektion, är det bara att springa på toan.
Med 2h tills jag skulle cykla till jobbet var det bara att börja jobba med kroppen och köra igenom mina huskurer. 
Vid 09.15 var de bekvämaste byxorna jag äger på och jag satte mig på min Cali-cykel för att rulla mot jobbet. Det tog mig 10min och en väldigt konstig cykel-ställning för att inte kissa på mig innan jag befann mig på jobbet.
Arbetskläderna åkte på och sen var det bara att varva varuplock och kassa med kanske 3miljoner toabesök och däremellan sveptes det onormalt och obekväma mängder vatten. Spyan låg i halsgropen. 
19.15 Satt jag åter igen på min cykel och äntligen fick jag åka hem.
2 arbetsdagar till och sedan blir det sovmorgon till Sveriges nationaldag. 
 
Här kommer bilder från senaste veckan:
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0