Första arbetsdagen

Första Arbetsdagen....
 
är avklarad, jippie kay yay!!!
Dagen har gått bra och när jag slutat, känner mig stolt över att äntligen avklarat en arbetsdag och känner att peningan kommer trilla in så har man så fint fått en parkeringsbot, som på beställning, det var exakt vad jag ville finna på min bil jävla Q-park!!!!!! får man inte parkera på jävla max parkeringen eller?
kuuuuuuken vad less jag blir!!!!! 
 
ja så det var den dagslönen det, då vet man redan vart den ska spenderas. Härligt.
 
Imorgon väntar nästa arbetsdag och sedan får vi se hur schemat ser ut. 
 
Det är skönt att börja tidigt och sluta tidigt, på så vis hinner man göra så mkt mer av sin dag.
Ikväll spelar David fotbollsmatch och det kommer bli första gången jag ser honom spela match så jag är sjukt taggad :D Jag har även köpt ett nytt objektiv till min kamera som ska testat :D

Kanske blir det en löprunda också om inte min hjärna hunnit explodera av pollenallergi innan.
Det är väl en åldersgrej? att man ska bli pollenallergiker såhär vid 25, trevligt så trevligt. 
 
Man ska inte va bitter, det är 19 grader varmt ute, det är sol och på onsdag är det Valborg :D
 
Trevlig Måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0