Back to reality

Back to reality.
 
Då är man tillbaka till verkligheten efter att ha varit ledig i nästan 2månader och spenderat 2v i California. 
Jag har nu 3 lediga dagar till innan jag börjar jobba på nytt. Det ska bli spännande och roligt med ett nytt jobb, och jag är riktigt taggad på att få veta om jag blivit antagen till skola till hösten, men det beskedet får man i juni eller juli och fram tills dess ska vi njuta av den svenska sommaren.
 
Jag har ansökt om nytt pass och börjat tagga för resan till Danmark, reunion och 1D. Wawawiwa. 
 
Vädret har verkligen varit kanon de senaste veckorna, jag är imponerad över vad Sverige har levererat för väder under april. Förhoppningsvis håller det i sig och blir ännu varmare i maj,  och resten av sommaren.
 
Här kommer lite bilder från Cali, mest mobilbilder och gopro då de andra bilderna måste förminskas för att kunna laddas upp. Mer om resan kommer senare.
 
Enjoy.
 
xoxo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0